۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84442080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری ۵۰ دستگاه اکسیژن‌ساز اهدا کردند

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به گرفتاری استان در موج پنجم کرونا و نیاز شدید به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، خیرین استان ۵۰ دستگاه تامین و به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کردند.

عباس قادری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تامین این تعداد دستگاه اکسیژن‌ساز که هرکدام به ظرفیت ۴۰ لیتر است، ۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی ادامه داد: پس از آنکه استان با بحران جدی در موج پنجم کرونا روبرو شد و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردند که با کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز روبرو هستند، خیرین سلامت استان با مشارکت مطلوب خود نیاز این بخش را تامین کردند.

قادری  تصریح کرد: پیش از این نیز مجمع خیرین سلامت استان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک جذب و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده بود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری در ادامه از اجرای ۳۰ پروژه عمرانی خیرساز در حوزه سلامت استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل پایگاه اورژانس، کلینیک تخصصی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرها و روستاهای مختلف استان است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای فعالیت مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری (سال ۸۸) تاکنون ۸۰ طرح بهداشتی و درمانی در استان شامل خانه بهداشت، آزمایشگاه، کلینیک، خانه پزشک و مراکز درمانی روستایی و شهری احداث شده است.

همچنین با مشارکت این مجمع ۸۰ هزار مترمربع فضای فیزیکی به مراکز درمانی و بهداشتی استان اضافه شده است و ۱۰۰ هزار مترمربع زمین برای احداث فضاهای بهداشتی و درمانی از سوی مجمع به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهداء شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha