۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 2863
کد خبر: 84438391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست تلخ فردوس قم از تازه وارد مازندرانی

قم ـ ایرنا ـ تیم های فوتسال فردوس قم و زندی بتن کلاردشت از هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور به مصاف یکدیگر رفته بودند که این بازی با نتیجه چهار بر دو به سود تیم میهمان به پایان رسید.

در این دیدار که عصر یکشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، سعید قلندری(پنالتی) و مسعود عباسی برای فردوس قم و مهدی دهقان نژاد(۲ گل)، رحمان سارانی و علی آقااحمدی برای زندی بتن کلاردشت گلزنی کردند.

فردوس قم که در این بازی خانگی بهترین گلزن خود در دوره گذشته لیگ برتر یعنی روح الله ایثاری را در اختیار نداشت، در عملکرد دفاعی نیز بسیار ضعیف نشان داد و با وجود تلاش بسیار بازیکنان و سیستم پاورپلی در دقایق پایانی، متحمل این شکست تلخ شد.

تیم زندی بتن کلاردشت نیز که تازه به رقابت های لیگ برتر قدم گذاشته است، در این دیدار نشان داد حریف دست و پا بسته ای برای دیگر تیم ها نخواهد بود و با یک بازی منطقی توانست میزبان خود را به خوبی شکست دهد.

تیم فوتسال فردوس قم که در هفته نخست رقابت ها به دلیل حاضر نشدن تیم شهروند ساری با نتیجه سه بر صفر برنده اعلام شده بود و در هفته دوم نیز تیم فولاد زرند ایرانیان کرمان را در خانه حریف با نتیجه سه بر دو شکست داده بود، با قبول این شکست ۶ امتیازی باقی ماند.

همچنین در ابتدای این دیدار به مناسبت فوت ناصر شریفی پیشکسوت فوتسال قم که اکثر فوتسال دوستان استان خاطرات زیادی با او دارند، حاضران در ورزشگاه یک دقیقه سکوت کردند.

گفتنی است این هفته آخرین بازی تیم های لیگ برتر فوتسال پیش از اعزام تیم ملی فوتسال کشورمان به جام جهانی لیتوانی بود و هفته چهارم پس از پایان این مسابقات به انجام خواهد رسید./

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha