مدرس دانشگاه: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم متخصص و جهادی هستند

بیرجند - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند گفت: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم افراد متخصص و جهادی هستند که رییس جمهوری با اتکا به این ویژگی‌ها قادر به پیشبرد برنامه‌های خود خواهد بود.

علی زنگویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیران با انگیزه و متخصص در مدیریت بحران نیاز امروز نظام جمهوری اسلامی است زیرا رییس جمهوری فقط با همراهی افرادی با این ویژگی‌ها خواهد توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز با مسایلی همچون کرونا، تحریم، سیل و خشکسالی، گرانی‌ها و وضعیت سیاست خارجی در منطقه مواجه است که باید مورد توجه ویژه دولت و مجلس قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند ادامه داد: افرادی که در کسوت وزیر به دنبال پست و مقام باشند، خودشان باید کنار بروند زیرا وضعیت کنونی نیازمند وزرایی است که شبانه‌روز برای حل سختی‌ها و مشکلات تلاش و آسایش خود را وقف جامعه کنند.

وی گفت: تنها راه رهایی از این وضعیت کار جهادی است که امیدواریم با تجمیع و تقویت کابینه جهادی، قوی و با انگیزه شاهد پویایی در تمامی حوزه‌ها باشیم.

زنگویی افزود: کابینه پیشنهادی حتما با مشورت و تلاش ویژه به مجلس شورای اسلامی معرفی شده‌ و افراد مورد اعتماد در مدیریت بحران هستند اما مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌ها و صحن علنی از هیچ تلاشی برای رای اعتماد به کابینه ولایتمدار و جهادی چشم‌پوشی نکند.

رییس جمهوری چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را اعلام وصول کرد و در ادامه نیز بررسی برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار نمایندگان مردم در مجلس قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha