۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 3184
کد خبر: 84436549
T T
۰ نفر
منبع: با مشارکت سایت اخوان | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

انتخاب مناسب‌ترین فضا برای نصب فر توکار

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
کد خبر: 84436549
انتخاب مناسب‌ترین فضا برای نصب فر توکار

فر توکار اخوان جم دارای طراحی بسیار زیبایی هستند و در مدل‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. این نوع فر در مدل‌های شیشه ای، استیل و ترکیبی از هر دو وارد بازار می‌شوند. در این مقاله با انتخاب مناسب‌ترین فضا برای نصب فر توکار آشنا می‌شوید.

فر توکار اخوان با تنوع رنگی بالا و اندازه‌های مختلفی که دارند به افراد اجازه می‌دهد باتوجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود انتخابی عالی داشته باشند. اگر به دنبال خرید یک فر توکار هستید اما نمی‌دانید باتوجه به فضای خالی آشپزخانه‌تان فر را در چه ابعادی سفارش بدهید و یا پس از خرید نمی‌دانید کدام قسمت از آشپزخانه‌تان برای نصب فر مناسب‌تر است. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را در این امر مهم یاری کنیم.

چه فضایی برای فرهای توکار نیاز است؟

برای انتخاب فضای مناسب قرادادن فرهای توکار باتوجه به انواع و ابعاد فرهاست. فرهای توکار اخوان در مدل‌های شیشه ای، استیل و ترکیبی از هر دو وارد بازار می‌شوند. استیل مورد استفاده در فرهای توکار اخوان استیل آجدار، استیل ساحلی و استیل صیقلی است و شیشه‌ای که در آن‌ها استفاده می‌شود در رنگ‌های سیاه، سفید، بازتابنده و انعطاف‌پذیر است. لعاب مورد استفاده در این فرها ضد زنگ است و ضخامت شیشه استفاده شده در آن‌ها طوری انتخاب شده است که حداکثر دمای احساس شده در خارج از آن ۴۵ درجه سانتیگراد است. فرهای توکار در اندازه‌های مختلف ۵۶ لیتری، ۶۰ لیتری و ۷۰ لیتری تولید می‌شوند، بنابراین با تمامی سلایق و دکور آشپزخانه‌های ایرانی جور است.

فر توکار را در کدام قسمت از آشپزخانه قرار دهیم بهتر است

باید گفت هیچ قانونی نمی‌تواند شما را محدود کند که فرتان را کجا نصب کنید. انتخاب این محیط بسته به سلیقه و شرایط شما مثل میزان استفاده از فر، اندازه آشپزخانه و… می‌تواند متغیر باشد. در ادامه انواع نحوه نصب را بیان خواهیم کرد تا هرطور دلتان خواست فرتوکار را نصب کنید.

انتخاب مناسب‌ترین فضا برای نصب فر توکار

نصب فر زیر گاز رومیزی

اگر به یاد داشته باشید اجاق گازهای قدیمی زیر گاز یک فر تعبیه شده بود. امروزه بعضی فرها را در زیر گازرومیزی نصب می‌کنند، این نوع نصب معمول‌ترین حالت برای استفاده همزمان از تجهیزات پخت و پز و مناسب‌ترین حالت برای آشپزخانه‌های کوچک است. مشکلی که این نوع از نصب دارد این است که به دلیل اینکه در ارتفاع کم نصب می‌شود برای کودکان خطرساز است.

نصب فر روی کابینت ها

خوبی که این نوع نصب دارد این است که علاوه بر زیبایی که به آشپزخانه می‌دهد در دسترس کودکان نیست و خطر را کم می‌کند، همچنین برای استفاده بسیار آسان‌تر است. مشکلی که این نوع نصب دارد این است که محیط بالایی آشپزخانه را اشغال می‌کند.

فر را در قسمت جزیره نصب کنید

امروزه طراحی آشپزخانه‌هایی به سبک جزیره بسیار باب شده است. نصب فر در قسمت جزیره یکی از روش‌های شیک جلوه دادن آشپزخانه شماست. این مورد برای افرادی که نمی‌خواهند فرشان در معرض دید باشد بسیار مناسب است. نکته‌ای که باید در این مدل نصب رعایت شود دسترسی آسان به اتصالات برقی است.

نصب در کنار ماکرویوو

اگر رنگ و سبک ماکرویوو و فرتان مثل هم است یا از فرهای دوقلو استفاده می‌کنید این دو را یا درکنار هم و یا روی یکدیگر نصب کنید.

داخل کابینت نصب کنید

این نوع نصب به دلیل اینکه فضای داخل کابینت را گرم می‌کند مقداری خطرناک است و توصیه می‌شود از این نوع نصب استفاده نکنید. اما اگر یک دست بودن کابینت‌ها و فضای آشپزخانه برایتان اهمیت دارد این نوع نصب می‌تواند مناسب شما باشد.

چه نکات دیگری را در هنگام نصب فر باید رعایت کنیم

  •  نکات کلی که در هنگام نصب و انتخاب محیط باید رعایت کنید به شرح زیر است:
  • نصب نزدیک به کانتر
  • ارتفاع مناسب
  • تهویه مناسب
  • دسترسی اتصالات برق و گاز
  • محیط برای باز و بسته کردن در فر

انتخاب مناسب‌ترین فضا برای نصب فر توکار

بهترین نوع فر باتوجه به ابعاد و هزینه های مصرفی کدام است؟

فرهای توکار در انواع مختلف برقی، گازی و ترکیبی از این دو به بازار عرضه شده اند. فرهای توکار برقی مصرف برق بالاتری دارند اما وجود برچسب انرژی A در کاهش هزینه‌ها موثر خواهد بود. اگر در محل زندگیتان دسترسی به اتصالات گاز شهری دشوار است فرهای برقی گزینه مناسبی خواهند بود. با خرید فر توکار برقی اخوان جم می‌توانید آشپزی سریعتر و لذت بخش‌تری را داشته باشید. با کمک این محصول می‌توانید زمان کمتری را در آشپزخانه بگذرانید و غذا را با کیفیت بهتر بپزید. فرهای گازی نسل جدیدی از انواع فرهاست، عملکرد سریعی دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند درنتیجه هزینه‌ها را کاهش می‌دهند. اما مدلی که ترکیبی از فرهای گازی و برقی است هزینه خیلی کمتری را نسبت دو مدل قبلی برایتان رقم می‌زنند. فرتوکار akhavanjam.shop  در انواع مختلف دست شما را برای خرید هریک از مدل ها باز گذاشته است.

 م. خ 

۰ نفر
منبع: با مشارکت سایت اخوان | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha