امام جمعه دیر: مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بندر دیر استان بوشهر گفت: با توجه به طغیان ویروس کرونا در کشور مردم این مهم را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در پیام آدینه خود افزود: عزاداران حسینی در مجالس سوگواری شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند. 

وی از مردم خواست برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

امام جمعه دیر با اشاره به قطعی آب در این شهرستان اظهارداشت: در این شرایط کرونایی و گرمای منطقه قطع آب غیر قابل تحمل است و مسئولان به صورت جدی به کمک اداره آب شهرستان بیایند و مشکل کم آبی و قطع آب مردم این شهرستان را برطرف کنند.

وی با یادآوری بازگشت اولین گروه آزادگان به ایران اسلامی گفت: آزادگان درس مقاومت را از سالار شهیدان گرفته‌اند و به همگان اعلام کردند که رمز پیروزی ایمان به خدا و مقاومت دربرابر دشمن است.

حسینی با اشاره به کودتای ٢٨ مرداد بیان کرد: ملت از این وقایع درس عبرت بگیرد که دشمنی ها با ایران اسلامی تازگی ندارد و نمونه اخیر اقدام دور از ادب سفیر انگلیس و روسیه با انتشار عکسی به نحوی مساله تحقیر ملت ایران را یادآوری کردند، ما این اقدام دور از ادب را محکوم و از مسئولان می‌خواهیم با یک عذرخواهی ساده از کنار آن نگذرند.

امام جمعه دیر یادآور شد: روز تاسوعای حسینی روز بصیرت و وفاداری ابوالفضل العباس به مولایش حسین (ع) بود و روز عاشورا روز امام حسین و خاطره مظلومیت امام حسین و یاران وفادارش درصحرای کربلا است و باید درس عزت، آزادگی ، ظلم ستیزی، مقاومت از امام حسین (ع) بیاموزیم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha