۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84431808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش بارسلونا برای نرفتن مسی به پاری‌سن‌ژرمن

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸
کد خبر: 84431808
تلاش بارسلونا برای نرفتن مسی به پاری‌سن‌ژرمن

تهران- ایرنا- سران باشگاه بارسلونا پس از قطعی شدن جدایی «لیونل مسی» از این تیم در تلاش برای جلوگیری از پیوستن ستاره آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن هستند.

به گزارش ایرنا از اسپورت کاتالونیا؛ جدایی بهترین بازیکن جهان از بارسلونا روز گذشته با برگزاری نشست خبری در «نیوکمپ» قطعی شد و بنابر اعلام «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا، مسی با وجود تلاش دو سویه به دلیل قوانین موجود در لالیگا و از بین نرفتن طراز مالی مجبور به جدایی از کاتالان‌ها شد.

اکنون سران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مانع از حضور مسی در پاریس شوند چراکه قهرمان فوتبال فرانسه یکی از رقیبان اصلی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود و هواداران بارسلونا حساسیت خاصی به این تیم فرانسوی دارند.

بر این اساس جمعی از مدیران بارسلونا با کمک چند وکیل زبده در حال تهیه شکایت‌نامه‌ای هستند تا آنرا به کمیسیون اروپا و یوفا ارسال کنند چراکه معتقند پاری‌سن‌ژرمن به هیچ عنوان فیرپلی مالی را رعایت نکرده است.

بارسایی‌ها معتقدند که پرداخت حقوق باشگاه پاریسی به بازیکنان نسبت به درآمد باشگاه، ۹۹ درصد بوده و با آمدن مسی این درصد افزایش یافته و خارج از فیرپلی مالی است.

پاریسی‌ها اکنون، «دوناروما»، «واینالدوم» و «اشرف حکیمی» را برای فصل جدید جذب کرده و با همین شرایط نیز رقم پرداختی آنها افزایش یافته است.

با حضور مسی که احتمالا تا اواخر همین هفته رخ خواهد داد، قهرمان فوتبال فرانسه می‌تواند با چالش مالی جدیدی مواجه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha