۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84430696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا چهار ایلامی دیگر را قربانی کرد

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲
کد خبر: 84430696
کرونا چهار ایلامی دیگر را قربانی کرد

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهار ایلامی دیگر را قربانی کرد و مجموع فوتی های کرونا در استان به ۸۵۰ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه اظهار داشت: تعداد مبتلایان در ایلام سیر صعودی داشته و در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۱ ابتلای جدید شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۴۶ هزار و ۶۶۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه بستری های ناشی از کرونا نیز به شکل نگران کننده ای در حال افزایش بوده و تخت های بیمارستانی نیز پر شده است، افزود: ۱۱۹ بیمار کرونایی جدید نیز در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود در استان به ۳۴۶ نفر افزایش یافته است.

دکتر کریمیان ادامه داد: ایلام با ۲۴ نفر، مهران با ۲۳ و دره شهر با ۲۲ نفر بیشترین بستری های جدید را به خود اختصاص و در شرایط حاد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همچنین از بستری های جدید ۱۶ نفر مربوط به دهلران، ۱۵ نفر آبدانان، هفت نفر ایوان، پنج نفر چرداول، چهار نفر بدره، یک نفر سیروان، یک نفر ملکشاهی و یک نفر نیز مروبط به چوار است.

وی اضافه کرد: شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، دهلران، مهران، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و بدره و چرداول در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دکتر کریمیان با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان نیز ۴۳ هزار و ۷۷۵ نفر است، گفت: شهرستان های هلیلان، ملکشاهی و سیروان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha