کتاب خدمات دستگاه‌های اجرایی استان کرمان رونمایی شد

کرمان - ایرنا - کتاب «خدمات دستگاه‌های اجرایی استان کرمان و بررسی وضعیت نحوه ارائه آنها» توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شامگاه شنبه در نشست شورای راهبردی توسعه استان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، این کتاب در ۹۵۰ صفحه با نظارت جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، هماهنگی و بازبینی محمدرضا وحیدی و گردآوری و تدوین مریم ابراهیمی‌پور، میترا ابراهیمی تکلو، فائزه صفا و محمدهادی هنرجو در سال ۱۴۰۰ به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب در واقع مروری است بر قوانین مرتبط با خدمات و خدمات رسانی در سطح دستگاه‌های اجرایی استان کرمان که بخش نخست آن به بررسی وضعیت ارائه خدمات در استان، فصل دوم بررسی نحوه خدمات رسانی به تفکیک دستگاه‌های اجرایی استان و فصل سوم و ضمیمه به اهداف تعیین شده برنامه های پنجگانه دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ می‌پردازد.

همانگونه که در پیشگفتار این کتاب آمده است، خدمات دستگاه‌های اجرایی و نحوه ارائه آن از اهمیت به‌سزایی برخوردار است به گونه ای که شناسنامه وضعیت حقوق شهروندی محسوب می‌شود و ارائه مطلوب این خدمات وابسته به یک حکمرانی مطلوب در نظام اداری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان شامگاه شنبه در این خصوص در نشست شورای راهبردی توسعه استان کرمان گفت: کتاب یاد شده، خدمات قابل ارایه دستگاه ها و هدف گذاری سال ۱۴۰۰ در کرمان را نمایش می‌دهد و این کتاب به همت همکاران توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت استان تحریر شده است.

رودری افزود: همه خدمات قابل ارایه دستگاه های اجرایی استان کرمان در این کتاب به تفکیک ثبت شده و در هدف گذاری آن آمده که کاری قابل رصد و پایش است و می‌تواند در فرایند توسعه استان نیز موثر واقع شود.

وی تصریح کرد: همچنین خدمات متفاوت دستگاه‌ها در حوزه ها و ابعاد مختلف در این کتاب مشخص شده است.

کتاب خدمات دستگاه‌های اجرایی استان کرمان رونمایی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha