۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۰۷
کد خبرنگار: 2651
کد خبر: 84427918
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان شوشتر اختصاص یافت

اهواز - ایرنا - فرماندار شوشتر گفت: ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار امسال برای این شهرستان تصویب شده که این رقم نسبت به اعتبارات سال گذشته افزایش ۲ برابری دارد.

حسین پنبه دانه پور پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار از محل تملک دارایی، استانی، نفت و گاز و توازن برای این شهرستان تصویب شده است .

وی افزود : در بودجه امسال پروژه های جدیدی برنامه ریزی شده که با تحقق بودجه و پیگیری توافق نامه ها در این شهرستان اجرایی خواهند شد .

رییس شورای برنامه ریزی شهرستان شوشتر ادامه داد : تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پرداخت دیون پروژه های تمام شده ، اجرای پروژه های مستمر در شهرها به ویژه بازسازی و بهسازی معابر و توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار از اولویت های بودجه امسال هستند.

وی گفت : ردیف اعتباری رواق های خیابان طالقانی نیز با پیگیری نماینده مردم در مجلس و نشست هایی که با رییس سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شده ، قرار است فعال و پایدار شود .

فرماندار شوشتر افزود : ۱۰۰ میلیارد ریال از بودجه امسال این شهرستان سهم نماینده مردم در مجلس است که با صلاحدید وی به پروژه های مد نظر اختصاص می یابد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha