فرماندار کنگاور: درآمد پایدار شهری مستلزم شهردار برنامه محور است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور با بیان اینکه برای توسعه شهری به درآمد پایدار و شهردار برنامه محور نیاز است از اعضای شورای اسلامی شهر خواست فردی متدین، متعهد، متخصص و دلسوز را به عنوان شهردار شهر کنگاور انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، «فرزاد الماسی» روز پنج شنبه در جلسه تحلیف و ادای سوگند اعضای ششمین دوره شورای شهر کنگاور و گودین اظهار داشت: اعضای شورای شهر کنگاور دارای همدلی و همگرایی خوبی هستند و طی حدود ۹ جلسه تاکنون رزومه ۱۵ نفر را جهت سکانداری شهرداری کنگاور بررسی کرده اند.

وی با بیان اینکه فرصت آزمون خطا برای کنگاور وجود ندارد، بیان داشت: اعضا شورا به دور از زد و بند سیاسی شهرداری را انتخاب کنند که پس از چهار سال عملکرد قابل دفاعی داشته باشد.

فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه شورا باید از روحیه کار جمعی برخوردار باشد، اظهار داشت: استفاده از تجربیات شورای های باسابقه و ایده های نو اعضای شورای جدید می تواند راهگشا باشد.

الماسی همچنین با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر خود را وقف مردم کنند، تاکید کرد: اعضا شورا با پیگیری مجدانه مطالبات مردمی و مشاوره از نخبگان، دانشگاهیان و متخصصان در جهت حل مشکلات حوزه شهری میزان رضایتمندی را ارتقا ببخشند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که از ۷۶ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha