۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84426190
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۱ هزار راس دام سبک و سنگین بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: به مناسبت عید قربان امسال ۱۱ هزار و ۶۰۰ راس دام سبک و سنگین ذبح و قربانی و در بین نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان توزیع شد.

سیدعلی موسوی جم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در عید قربان امسال همانند سالهای گذشته، خیران و نیکوکاران استان مشارکت چشمگیری در اهدای قربانی و نذورات به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد داشتند.

وی افزود: مددکاران این نهاد در سطح روستاها و محل هایی که در عید قربان امسال ذبح و قربانی داشتند حضور پیدا کردند و با همکاری خیران نذورات در بین خانواده های نیازمند همان منطقه توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: ۲۰۰ راس از دام‌‍ های سنگین به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از طرف یک خیر کردستانی که خارج از کشور زندگی می کند اهدا شد که بعد از ذبح و قربانی برای توزیع در بین مددجویان به شهرستانهای استان ارسال شده است.

موسوی جم یادآور شد: این خیر کردستانی در مناسبت های مختلف و در سالهای قبل نیز از طریق طرح اطعام نیازمندان و اهدای گوشت قربانی با این نهاد همکاری داشته است و سال گذشته نیز پنج واحد مسکونی به ارزش ۱۷ میلیارد ریال را برای مددجویان سنندجی خریداری و اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته میزان قربانی و نذورات خیران ۸۳ میلیارد ریال بود، افزود: در عید قربان امسال ۱۰۰ درصد رشد در میزان قربانی و توزیع گوشت در بین نیازمندان داشتیم.

درحال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند، که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha