۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84425440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک مجتمع خدمات رفاهی در قزوین به دلیل نقض نکات بهداشتی پلمب شد

قزوین-ایرنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان به همراه ۲ سفره خانه سنتی به دلیل نقض نکات بهداشتی مربوط به مقابله با کرونا پلمب و تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، نادر محمدی روز سه شنبه با اعلام این خبرافزود: به دنبال شیوع پیک پنجم کرونا و بازدید بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان برای کنترل و مقابله با این ویروس، یک مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی و دو سفره‌خانه سنتی واقع در مسیر قزوین به الموت به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی تا اطلاع بعدی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

این مسوول افزود: در شرایط کنونی نظارت بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان متشکل از نمایندگان این اداره کل، بهداشت، اماکن، سازمان صنعت،معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی تا بهبود شرایط به صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد.

محندی خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از واحدهایی که نکات بهداشتی ابلاغی را رعایت می کنند، با موارد تخلف در واحدهای صنفی خدمات دهنده در بخش گردشگری که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ شکایات خود را ثبت کنند تا در کم ترین زمان وقت به آن رسیدگی شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha