۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 84425284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

واکسیناسیون ۴ هزار معلم مراغه آغاز شد

۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱
کد خبر: 84425284
واکسیناسیون ۴ هزار معلم مراغه آغاز شد

مراغه- ایرنا- واکسیناسیون چهار هزار معلم مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین کارمندان ستادی آموزش و پرورش مراغه از امروز سه‌شنبه آغاز شد و نوبت اول آن تا یک هفته دیگر به پایان می‌رسد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا و فرماندار ویژه مراغه در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون معلمان در شهرستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نوبت نخست ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از این افراد علیه کرونا واکسینه می‌شوند و بقیه نیز واکن خود را در نوبت بعدی دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰ نفر از کادر دانشکده علوم پزشکی و آموزش و پرورش شهرستان در چهار اتاق مدرسه «رحمانی» این شهرستان کار واکسیناسیون معلمان را برعهده دارند و روزانه به بیش از ۴۰۰ نفر از این افراد واکسن کرونا تزریق میشود.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و واکسیناسیون بیشتر افراد در جامعه شرایط به حالت عادی بازگردد و در مهرماه امسال مدارس با شور و نشاط بازگشایی شود.
واکسیناسیون ۴ هزار معلم مراغه آغاز شد
به گفته فرماندار مراغه واکسیناسیون ۵۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های شهرستان نیز از امروز آغاز شد و ۱۴۵ از این تعداد در نخستین روز واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش ایرنا مراغه با ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌شرقی قرار دارد و تاکنون۴۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

اگرچه بیشتر مناطق کشور در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد اما رنگ کرونایی مراغه همچنان نارنجی است و انتظار می‌رود در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، شرایط برای کادر درمان شهرستان بیش از این دشوار نشود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha