افزون بر ۲۳ هزار فرهنگی فارس نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند

شیراز-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزون بر ۲۳ هزار فرهنگی فارسی تا پایان وقت اداری دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ نوبت اول واکسن ضد کرونا را دریافت کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس سه‌شنبه در مطلب ارسالی از قول فرهاد اسماعیلی افزود: استان فارس پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش با همکاری خوبی که با دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در این استان داشت توانست تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان فارس علیه کرونا از هفتم مردادماه جاری گفت: در همه شهرستانها و مناطق استان با نظر دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز و شبکه های بهداشت و درمان،پایگاه های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه اندازی شده و تاکنون برخی از این شهرستانها و مناطق نیز تزریق واکسن فرهنگیان خود را به پایان رسانده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین افزود: در کلانشهر شیراز نیز ۲ پایگاه ویژه فرهنگیان نواحی چهارگانه آموزشی شهر شیراز راه اندازی شده که فرهنگیان هر ناحیه  براساس برنامه های اعلامی به آنها در محل این پایگاهها حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام می دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین اعلام کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۷۵ هزار فرهنگی فارسی شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان تا نیمه مردادماه جاری مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

محسن کلاری معاون اداره کل آموزش و پرورش فارس پیش از این از برنامه این اداره‌کل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای واکسیناسیون ۲۴هزار نفر از فرهنگیان مدارس دولتی و غیر دولتی و مهدکودک در شیراز سخن گفته بود.
این مقام مسئول گفته بود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور تاکنون ۳۷ نفر از همکاران فرهنگی و اداری در اداره کل آموزش و پرورش فارس قربانی این ویروس منحوس شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha