۴۲۰۰ معلم میاندوآبی واکسن کرونا دریافت می‌کنند

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش میاندوآب‌ با اشاره به شروع واکسیناسیون معلمان علیه کووید۱۹، گفت: طی این فرآیند برای چهار و ۲۰۰ نفر از معلمان و نیروهای خدماتی واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

بهروز تقی‌نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل سه هزار معلم رسمی، ۷۰۰ معلم مدارس غیرانتفاعی، سرباز معلم و مابقی رانندگان سرویس فرهنگیان و همه اشخاص مرتبط با سلامت دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۶۰۰ معلم واکسن کرونا تزریق شده‌است، افزود: واکسیناسیون فرهنگیان با همکاری شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ در حال انجام است.

 وی اضافه کرد: با انجام بهینه واکسیناسیون و تامین سلامت معلمان و فرهنگیان امید می‌رود سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب‌ با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در طول ۱۰ روز همه فرهنگیان طبق برنامه زمانبندی شده واکسن دریافت کنند، اظهار داشت: برای معلمان و فرهنگیان گروه سنی تعریف نشده و همه آنها واکسن دریافت می کنند تا برای سال تحصیلی آینده آماده شوند.

تقی‌نژاد گفت: امیدواریم با واکسینه شدن همه معلمان و تمهیدات پیش بینی شده دانش آموزان بعد از ماه‌ها بتوانند دوباره تحصیل حضوری را تجربه کنند و از شرایط روحی و روانی ایجاد شده رها شوند.

آموزش و پرورش میاندوآب‌ دارای ۲ منطقه شامل میاندوآب و منطقه مرحمت‌آباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha