بی توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تالار دیگری را در فسا پلمب کرد

 شیراز-ایرنا-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت:طی بازرسی کارشناسان معاونت بهداشت فسا از مراکز و اماکن پرتجمع ، یکی دیگر از تالارهای عروسی این شهر به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا پلمب شد.

جلال کریمی دوشنبه به ایرنا اظهار داشت : این دومین تالار عروسی فسا است که به علت عدم توجه به هشدارهای بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا پلمب می شود.

وی ادامه داد:بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان فسا برای جلوگیری از برگزاری عروسی های خانگی و کنترل بیماری کرونا ، مقرر شد تالارهای عروسی در وضعیت قرمز با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداکثر با حضور ۱۰۰ نفر مهمان به فعالت خود ادامه دهند.

کریمی گفت :متاسفانه در روزهای اخیر دو تالار عروسی ، مقررات و پروتکل های بهداشتی را نقض کردند که سریعا توسط بازرسان بهداشت فعالیت آنها متوقف شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد:در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در سایر تالارها و عدم رعایت مصوبات ستاد کرونای شهرستان در خصوص جمعیت مهمانان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به خطر افتادن سلامت عمومی ، از فعالیت تالارها در وضعیت قرمز جلوگیری خواهد شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha