۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84423609
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرداخت تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی آبادان

آبادان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۱۵ باشگاه ورزشی خصوصی در آبادان با ثبت نام در سامانه کارا از تسهیلات کرونایی بهره مند شدند.

علی رضایی‌شکیب دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعطیلی برخی از رشته‌های ورزشی رزمی، استخرهای سرپوشیده، سالن های بدنسازی و پربرخورد از زمان شیوع کرونا تاکنون افزود: این باشگاه‌ها وام‌هایی بین ۱۵۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال و بر اساس مساحت و نوع فعالیت دریافت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در آبادان ۱۳۲ فضای ورزشی خصوصی و دولتی وجود دارد که از این تعداد ۲۸ مکان متعلق به اداره ورزش و جوانان آبادان است.

رضایی شکیب بیان کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان آبادان به تمام سالن ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تذکر کتبی داده شد تا فعالیت خود را تا اطلاع بعدی متوقف کنند.

وی افزود: از امروز هر باشگاه ورزشی که بر خلاف مصوبه ستاد کرونا شهرستان آبادان فعالیت داشته باشند پلمب شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رضایی شکیب به مردم و ورزشکاران توصیه کرد برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از ابتلا به کرونا از حضور در مکان‌های عمومی پرهیز کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: بازرسی روزانه از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان همچنان ادامه دارد و با باشگاه ها و سالن های ورزشی متخلف برخورد می‌شود.

۴۳ هیات و ۷۱ باشگاه ورزشی در آبادان فعالیت دارند.

آبادان دارای ۱۸ هزار ورزشکار است که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha