۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1827
کد خبر: 84422668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت تالار پذیرایی در رفسنجان پلمب شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبر: 84422668
هشت تالار پذیرایی در رفسنجان پلمب شد

کرمان -ایرنا - مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان از تعطیلی و پلمب هشت تالار پذیرایی در این شهرستان به دلیل بی‌توجهی به مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان خبر داد.

مجید رنجبرکاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته گذشته ستاد مبارزه با کرونای رفسنجان به ریاست فرماندار به منظور تصویب دستوالعمل های جدید در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تشکیل جلسه داد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که یکی از عوامل انتقال این ویروس مهمانی ها و دورهمی ها، جشن ها و مراسم های عزاداری است در نشست ستاد کرونا رفسنجان مقرر شد فعالیت های تالارهای پذیرایی در فضای بسته ممنوع شود.

رنجبرکاظمی تصریح کرد: حداقل ۲۰ تالار در شهرستان رفسنجان وجود دارد که از این تعداد چهار مورد در فضای باز و بقیه در فضای بسته مجوز فعالیت دارند.

وی ادامه داد: با نظارت ها و گشت زنی هایی که شب گذشته انجام شد هشت تالار پذیرایی رفسنجان در فضای بسته در حال فعالیت بودند که پلمب و تعطیل شدند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: اسامی تالارهای متخلف به فرمانداری این  شهرستان اعلام شده و صاحبان این اماکن مشمول جریمه خواهند شد.

وی به مردم توصیه کرد: از برگزاری هرگونه مراسم جشن یا عزادرای با توجه به شرایط فوق قرمز شهرستان رفسنجان خودداری کنند.

رفسنجان در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha