۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84422620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان طبس انجام شد

بیرجند - ایرنا - مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس گفت: از ابتدای سال جاری ۲۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال انجام شد.

محسن حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طول راه‌های طبس ۲ هزار و ۲۰۱ کیلومتر است که ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان نیازمند روکش آسفالت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر راه چهار روستای شهرستان به طول ۲۵.۵ کیلومتر و با مجموع ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست، اضافه کرد: در چند روز گذشته عملیات احداث و اجرای آسفالت سرد راه روستایی دلاکوک به طول ۱۷ کیلومتر در بخش دستگردان شهرستان طبس به اتمام رسید.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس بیان کرد: راه روستای چاه ترخ نیز به طول ۷.۵ کیلومتر و با اعتبار حدود ۳۵ میلیارد تا هفته دولت تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری از اتمام عملیات اجرای روکش آسفالت گرم قطعه سوم محور شریانی طبس - اصفهان خبر داد و گفت: این عملیات عمرانی با رویکرد بهسازی رویه آسفالتی، بازیابی قابلیت ترافیکی و بهبود ویژگی‌های عملکردی در مقاطع آسیب دیده این محور حساس و پرتردد جاده‌ای انجام شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha