مدیران از ظرفیت نمازجمعه برای پاسخگویی به شهروندان استفاده کنند

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: برگزاری هفتگی این آیین عبادی سیاسی فرصتی بسیار مناسب برای حضور مدیران در جمع مردم و پاسخگویی به پرسش و مطالبات برحق قانونی آنهاست که مسوولان نظام اسلامی باید از این ظرفیت به نحو مناسب استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان با تبریک عید غدیرخم و هفته احیای نمازجمعه (اول تا هفتم مرداد) افزود: برپایی میزخدمت و ارایه گزارش به مردم موجب امیدآفرینی در بین شهروندان است .

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی هیچ فاصله‌ای بین مردم و مسوولان در جامعه وجود ندارد و حضور مدیران در نمازجمعه در کنار شهروندان موجب اعتمادبخشی و دلگرمی همگان و تقویت نظام و انقلاب‌اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهارکرد: هرچه ارتباط قوی‌تر و صمیمی‌تر بین مردم و مسوولان  بیشتر باشد موجب شکست توطئه‌های دشمنان و مایه عزت و اقتدار کشور است.

محی‌الدینی بیان کرد: اقامه نمازجمعه در ۴۲ سال گذشته برکت های عظیمی برای کشور و نظام داشت که اصلی‌ترین این وحدت کلمه آحاد مردم و بصیرت‌افزایی در مقابل دشمن است .

همچنین فرماندار مهریز گفت: احیای اقامه نماز پرشکوه جمعه یکی از عظیم‌ترین و مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس اسلامی به رهبری امام‌خمینی(ره) است.

رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: نمازجمعه نقش مهم و تاثیرگذاری در تحقق وحدت اجتماعی و تعاون و همکاری امت مسلمان و بهره‌گیری از تمامی توان نیروهای مردمی و انقلابی برای گام نهادن در مسیر پرفراز و نشیب انقلاب و دوران پس از آن داشت.

وی از تلاش‌های خالصانه فعالان و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان که برای برپایی این فریضه با عظمت الهی و شکل‌گیری صفوف مومنان در کنار هم اهتمام می‌ورزند، قدردانی کرد.

هم اکنون در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد نمازجمعه اقامه می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha