قزوین از نظر زیر ساخت های فرهنگی در فقر مطلق بسر می برد

قزوین - ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: قزوین از نظر زیر ساخت های فرهنگی در فقر مطلق بسر می برد و برای حل این مشکل نیازمند توجه و هم افزایی همه متولیان و مطالبه گری و همراهی هنرمندان هستیم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمد حسین اسماعیلی در مراسم افتتاحیه پلاتوی تخصصی تئاتر قزوین که به نام استاد ابراهیم فرخ منش در قزوین برگزار شد، افزود:  برای  ارتقای جایگاه هنرمندان استان نیازمند زیرساخت های فرهنگی و هنری هستیم و باید بتوانیم رفع این کمبودها را در اولویت های کاری خود قرار دهیم چراکه مشکلات زیرساختی موجود در استان موجب شده تا زمینه بروز و ظهور هنرمندان قزوینی و دستیابی آنان به معیشت مطلوب تحت تاثیر قرار بگیرد.
وی اظهار داشت: ایجاد گالری دائمی هنرهای تجسمی و نمایشگاه خوشنویسی، سالن تخصصی کنسرت، بازارچه های هنری برای عرضه آثار و محصولات هنرمندان استان از مهمترین نیازهای زیرساختی استان ست.
اسماعیلی ادامه داد: در این راستا فقط با شعار و حرف و سخنرانی نمی توان به نتیجه رسید بلکه باید وارد عرصه اقدام و عمل شد و این نیازش این است که همه پای کار باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح پلاتوی تخصصی تئاتر قزوین هستیم که با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان به سرانجام رسید و ساخت این پلاتو نمونه بارزی از انسجام و هم افزایی مسوولان و هنرمندان در کنار هم است.
اسماعیلی تأکید کرد: اگر می خواهیم به آینده امیدوار باشیم و همچنان در فضای فرهنگ و هنر تنفس کنیم باید این مراکز فرهنگی و هنری در سطح شهر و استان توسعه یابد و این امر مسئولیت مدیران امروز و فردا را دوصد چندان می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha