بیست و هفتمین واحد مسکن مددجویی در اشنویه افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- بیست و هفتمین واحد مسکن مددجویی بهزیستی شهرستان اشنویه به مناسبت عید غدیر خم و به همت سپاه این شهرستان با حضور جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحد مسکونی در روستای "گندویلا" و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانواده سه معلول این روستا احداث شده است.

سرهنگ آیدین ولی‌زاده ادامه داد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون با همت سپاه و مشارکت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۷ واحد مسکونی مددجویی با هزینه  ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و تحویل نیازمندان شده‌ است.

وی اضافه کرد: برای احداث این واحد مسکونی نیز در مجموع بیش‌ از سه میلیارد ریال هزینه شده‌ است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: این واحدهای مسکونی با توجه به برنامه های سپاه مبنی بر تامین مسکن مناسب برای معلولان و اقشار کم‌درآمد و بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با قرارگاه محرومیت‌زدایی احداث شده است.

سرهنگ ولی زاده گفت: ۳۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا صرف امور عمرانی مسکن نیازمندان، طرح‌های کشاورزی، آموزشی و آبرسانی در روستاهای محروم این شهرستان شده‌است.

وی اظهار داشت: به مناسبت عید ولایت و امامت و در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی، ۱۵۰ بسته معیشتی نیز توسط سپاه اشنویه در مناطق حاشیه شهر بین خانواده‌های کم‌درآمد توزیع شد.

وی افزود: این تعداد بسته‌های معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران توزیع شد.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم و آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیش‌از پنج هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط سپاه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده ‌است.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha