آیین یادبود فعال فضای مجازی و اعضای خانواده‌اش در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- آیین یادبود یکی از فعالان فضای مجازی کشور ، روحانی پژوهشگر و چهار عضو خانواده‌اش که سه شنبه شب هفته گذشته بر اثر سانحه رانندگی در قم از دنیا رفت، شنبه‌شب با حضور جمعی از مردم و مسوولان محلی در شهر یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم چند نفر از کارشناسان فرهنگی و مذهبی به خدمات و فعالیت‌های علمی و پژوهشی حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین فرج نژاد اشاره کردند و تعدادی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) با مداحی و مرثیه خوانی یاد و خاطره شهدای انقلاب و شادروان فرج نژاد و خانواده‌اش را گرامی داشتند.

مشابه این آیین در ۲۴ ساعت گذشته در برخی شهرستان‌های استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس برگزار شد .

موتورسیکلت حامل فرج‌نژاد و خانواده اش، در بلوار غدیر قم با یک خودرو سواری برخورد کرد که در این سانحه پنج عضو این خانواده و راننده خودرو  جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

به همین مناسبت  نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و تعدادی از مسوولان کشوری  در پیام‌های جداگانه ای درگذشت این فعال فضای مجازی را تسلیت گفتند.  

بیشتر فعالان فضای مجازی و علوم انسانی آن مرحوم را یکی از متخصصان ملی در زمینه صهیونیست‌ شناسی می دانستند و  تمرکز بخش مهمی از تحقیقات اخیرش در زمینه رویکردهای ضد صهیونیستی بود.

فرج نژاد از استادان حوزه و دانشگاه و hc پژوهشگران برجسته در زمینه صهیونیسم شناسی بود که هفته گذشته در شب عیدقربان بر اثر تصادف به همراه همسرش که از فعالان فرهنگی بود  ونیز  فرزندانش، دارفانی را وداع گفت.

پیکر مرحوم فرج نژاد پنجشنبه  هفته گذشته با حضور امامان‌جمعه شهرهای ابرکوه و مهردشت، شماری از مردم و مسوولان محلی تشییع و در گلزار شهدای ابرکوه به خاک سپرده شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha