۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84414657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حجم ذخیره کالاهای اساسی در خراسان جنوبی مطلوب است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: در قالب تلاش‌ها، پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده ذخایر گندم استان غنای بهتری پیدا کرده و سایر کالاهای اساسی در سال گذشته، ابتدای سال و اکنون ذخایر خوب و مطلوبی است.

حمید ملانوری عصر شنبه در بازدید از انبارهای ذخیره گندم و کالای اساسی استان افزود: بعضا نگرانی‌هایی در خصوص تامین کالاهای اساسی به‌ویژه گندم، برنج، شکر و روغن به عنوان مایحتاج عمومی مردم در سطح کشور و استان وجود دارد.

وی گفت: با توجه به فضای حاکم بر کشور از جمله تحریم‌ها و خشکسالی و مسایل مختلفی که می‌تواند تاثیرگذار باشد تلاش زیادی شد تا کالاهای اساسی مورد نیاز استان به‌موقع و به اندازه کافی تأمین شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: این بازدید به منظور اطلاع از تلاش همکاران، عرض خداقوت و مشاهده میزان ذخایر موجود انجام شد تا اگر مشکل یا کمبودی وجود داشته باشد بتوانیم سریع پیگیری و جبران کنیم.

وی گفت: آنچه مشاهده کردیم اینکه نگرانی‌ها در رابطه با میزان ذخایر گندم برطرف شده است.

ملانوری تاکید کرد: درخصوص سایر کالاهای اساسی از قبیل برنج، شکر و روغن نیز جای نگرانی نیست و مردم باید بابت تأمین کالاهای اساسی، خیال شان راحت باشد.

وی یادآور شد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان تامین شده و به موقع در بازار عرضه و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

در حال حاضر ۶ انبار و سیلوی ذخیره سازی گندم به ظرفیت بیش از ۱۱۰ هزار تن و ۳ انبار مخصوص دپوی کالاهای اساسی به ظرفیت بیش از ۲۵ هزار تن در سطح استان وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha