دشمنان از تعلل در رهاسازی آب سد کرخه سوءاستفاده کردند

کاشان - ایرنا - امام جمعه اردستان گفت: مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی از تعلل در رهاسازی آب سد کرخه سوءاستفاده کردند و دست به اغتشاش زدند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه اردستان با اشاره به اتفاق های اخیر در خوزستان و مشکل کم آبی مردم این استان افرود: این مشکل مربوط به مدیران لحظه‌ای است که‌ تصمیم‌های لحظه‌ای می‌گیرند و باید پرسید که نمی‌شد کارهایی که هم اکنون‌ در حال انجام است زودتر صورت می‌گرفت؟ آیا نمی‌شد آب سد زودتر رها شود تا بهانه به دست مخالفان و دشمنان داده نشود و مردم هم اینگونه دچار مشکل نشوند و اعتراض نکنند؟

وی تصریح کرد: با این کار زمینه‌ برای سوء استفاده فرصت‌طلبان فراهم شد و دست به اغتشاش زدند و برای کشور مشکل درست کردند.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پنجم مرداد نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی در تهران اقامه شد و اکنون ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور فعال است که ۹۰ نماز جمعه در استان اصفهان اقامه می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله محمدباقر شریعتی نخستین امام جمعه اردستان و حجت‌الاسلام سید کمال طباطبایی‌نژاد امام جمعه موقت این شهر ادامه داد: نمازجمعه تنها نماز مستحبی است که باید به جماعت خوانده شود و امام جمعه و نماز جمعه شرایط خاصی دارد، برای مثال سخنرانی آن جزو نماز محسوب می‌شود که نشان از اهمیت آن دارد و طبق احادیث هرکس سه جمعه مستمر بدون عذر در آن شرکت نکند مهر نفاق بر قلب او زده می‌شود.

حجت‌الاسلام دهشیری با بیان اینکه این روزها مطالبی در فضای مجازی مطرح شده که چرا در شرایط قرمز بودن وضعیت کرونای شهرستان این نماز اقامه می‌شود، تصریح کرد: اقامه نماز جمعه با موافقت مسوولان ستاد کرونا و مطابق شیوه‌نامه های بهداشتی و در فضای باز صورت می‌گیرد و مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در آن شرکت می‌کند.

خطیب جمعه اردستان در ادامه به خروج نکبت‌بار سربازان امریکا پس ار ۲۰ سال اشغالگری افغانستان اشاره و اظهار امیدواری کرد که این ارتش تروریستی از کل منطقه خارج شود.

به گفته وی، ایران نیز جنگ در افغانستان را رصد می‌کند و تحرکات این کشور را تحت نظر دارد و مراقب مرزهای خود خواهد بود.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به سالروز حمله مناففین به کشور با عنوان فروغ جاودان افزود: این اقدام با حمایت بنی صدر و حامیان غربی او در سال ۶۰ صورت گرفت و شکست سنگینی به آنان وارد شد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha