۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84411034
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محدودیت تردد شبانه در زنجان با جدیت رصد می‌شود

۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبر: 84411034
محدودیت تردد شبانه در زنجان با جدیت رصد می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همچنان محدودیت‌ تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اعمال می شود و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی محدودیت تردد به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز برقرار است.

 حمیدرضا قدیمی شامگاه سه شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با  ویروس کرونا افزود: این استان از لحاظ پایش تصویری قوی است و در این خصوص نسبت به اعمال جریمه ها در منع تردد مبادرت می کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس شب دوشنبه ۷۰۰ دستگاه خودرو توسط دوربین‌های پایش تصویری هر یک به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و ۱۵۹ دستگاه خودرو نیز به دلیل رعایت نکردن محدودیت تردد شبانه، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند.

این مسوول تاکید کرد: در کیلومتر ۱۰۵ اتوبان زنجان به تهران علاوه بر استقرار سامانه هوشمند، پلیس نیز استقرار دارد و در این خصوص نظارت می کنند.

قدیمی گفت: پلیس استان علاوه بر ماموریت‌های ذاتی خود، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با اعمال محدودیت تردد در تعطیلات به ویژه موضوع سرقت در حال انجام خدمت و اکنون در ۹ نقطه استان زنجان با همه توان در حال اجرای طرح محدودیت تردد است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، در رابطه با استقرار نیروهای انتظامی در محورهای استان زنجان، گفت: نیروهای پلیس در پلیس‌راه زنجان، میانه " جاده قدیم" اتوبان زنجان - قزوین و محورهای ماهنشان، طارم در پاسگاه گیلوان، خدابنده، ایجرود، سلطانیه در ورودی ها مستقر هستند و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری کرده و پایش فیزیکی و تصویری را مورد توجه قرار داده اند.

قدیمی در رابطه با نظارت بر اصناف، خاطرنشان کرد: روز ۲۹ تیرماه از ۲۱۶ صنف در استان زنجان بازدید و به ۵۴ صنف تذکر داده شد.

به گفته این مسوول با توجه با وضعیت نارنجی و با اقدامات انجام گرفته تا کنون پنج هزارو ۴۰۰ فقره اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی در کارنامه فعالیت ها ثبت شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha