۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84409621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی ذوب‌آهن: بازی سختی در مقابل نساجی مازندران داریم

اصفهان-ایرنا-مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در مقابل تیم خوب نساجی مازندران بازی دشواری را در پیش‌رو داریم اما همه تلاش خود را برای کسب سه امتیاز انجام خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، حسن استکی عصر یکشنبه در نشست خبری مجازی قبل از دیدار تیم های ذوب‌آهن اصفهان  و نساجی مازندران افزود: تیم ما بعد از پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان، تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سرگذاشت و اکنون از شرایط روحی خوبی برای دیدار با نساجی مازندران برخوردار است.

وی با بیان اینکه در دیدار فردا فقط شهاب گُردان را بدلیل محرومیت در اختیار نداریم، اظهار داشت: نساجی تیم پرطرفدار و خوبی است و حیف شد که در این شرایط سخت و در انتهای جدول روبه‌روی هم قرار گرفتیم و بازی مشکلی در پیش رو خواهیم داشت.

استکی گفت: بعد از آمدن الهامی که از مربیان جوان خوب لیگ برتر ایران است به نساجی، این تیم شرایط خوبی پیدا کرد و تماشاگرانش نیز انتظاراتی از تیم خود دارند.

وی تصریح کرد: امیدوارم هر ۲ تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهند و تیمی که بیشتر تلاش کند، سه امتیاز بازی را کسب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه فردا شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

هم اکنون تیم ذوب آهن اصفهان با ۲۶ امتیاز در مکان چهاردهم و نساجی مازندران با ۲۹ امتیاز در مکان  دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha