۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷
کد خبر: 84407467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سه چاه برای تامین آب کرمانشاه وارد مدار می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که در روزهای آینده سه حلقه چاه برای تامین آب مورد نیاز برخی محلات این شهر وارد مدار شبکه آب و فاضلاب شهری خواهد شد.

«فضل الله رنجبر» روز یکشنبه پس از بازدید از نحوه آب رسانی به محلات «باغ نی»، «باریکه» و «شهیاد» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون در این محلات با مشکلی قطعی آب در ساعاتی از روز روبه رو هستیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت تنش آبی استان و دستور استاندار بخشی از چاه های آب ادارات و شهرداری را به منظور تامین آب شرب شهر به ویژه مناطق یاد شده به کار خواهیم گرفت.

فرماندار کرمانشاه اعلام کرد: در محل جهاد دانشگاهی واقع در سه راه ۲۲ بهمن یک حلقه چاه قرار دارد که آب آن در روزهای آینده به منظور تامین آب محلات اطراف به شبکه آب و فاضلاب متصل می‌شود.

رنجبر یادآور شد: همچنین یک حلقه چاه در محدوده میدان شهدا که اکنون در اختیار شهرداری قرار دارد، نیز به منظور تامین آب مناطق یاد شده در اختیار آب و فاضلاب قرار می‌گیرد.

وی گفت: علاوه بر این ۲ حلقه چاه، شرکت آب و فاضلاب اکنون در حال حفر چاهی در خیابان «موشاخانی» به منظور تامین آب مورد نیاز محلات اطراف است که روند حفاری و بهره برداری از آن سرعت خواهد گرفت.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به نظر می رسد که تا ۲ روز آینده مشکل آب محلات باغ نی، شهیاد و باریکه برطرف شود.

به گزارش ایرنا، به گفته ساکنان محله باغ نی در روزهای گذشته آنان حتی با قطعی ۲۰ ساعته آب نیز روبه رو شده‌اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha