واکسیناسیون راهبران شرکت مترو تهران هنوز انجام نشده است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه تمامی کارکنان در بخش حمل و نقل عمومی در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، گفت: برای تسریع انجام واکسیناسیون همکارانم از تمامی مراجع ذی صلاح پیگیری های متعددی را انجام داده ایم اما هنوز این موضوع محقق نشده است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، علی عبداله پور گفت: در حال حاضر واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی در کرج آغاز شده است و این در حالیست که کارکنان امور ایستگاه ها و راهبران قطار در متروی پایتخت که روزانه با حجم مخاطبان زیادی روبرو هستند، تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند.

وی افزود: نامه‌ های متعددی به اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار تهران، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارسال شده است، اما تا این لحظه نتیجه ای نگرفته ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بار دیگر از تمامی مسئولان ذی صلاح تسریع در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارکنان این شرکت را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha