وزیر راه کلنگ احداث ۸ طرح خدماتی را در شهرستان ملارد بر زمین زد

تهران- ایرنا- عملیات احداث هشت و افتتاح سه طرح عمرانی شهرستان ملارد امروز (شنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و فرماندار ملارد آغاز شد.

به گزارش ایرنا فرماندار شهرستان ملارد در حاشیه افتتاح این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: مجتمع فرهنگی - هنری (فرهنگسرای) شهر ملارد، مدرسه ۱۵ کلاسه و سالن ورزشی شهید قاسم سلیمانی در صفا دشت از جمله طرح های افتتاح شده امروز است.

سجاد برنجی افزود: عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی - هنری شهر ملارد از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سالجاری ۱۱۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است که امروز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: مدرسه ۱۵ کلاسه شهید قاسم سلیمانی نیز در فاز سه شهرک مهر صفادشت با مساحت یکهزار و ۸۰۵ مترمربع و با اعتباری بیش از ۳۸ میلیارد ریال احداث و امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار ملارد با بیان اینکه سالن ورزشی شهید قاسم سلیمانی در صفا دشت نیز یکی از پروژه های افتتاح شده امروز بود، افزود: مساحت سوله آن یکهزار و ۸۹۰ متر مربع و مساحت اداری آن ۳۶۰ متر مربع است و برای احداث این طرح بیش از ۶۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

برنجی گفت: امروز عملیات اجرایی هشت طرح خدماتی در شهرک مهر صفادشت نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

وی افزود: این طرح شامل چهار مدرسه ۱۲ کلاسه در فازهای ۳ و ۴، یک سرای محله (فرهنگسرا) در فاز ۲، کتابخانه در فاز ۴، درمانگاه در فاز ۴، و یک سالن ورزشی در فاز ۴ شهرک مهر صفادشت است که برای احداث آنها ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گفته برنجی این اعتبار براساس نرخ بهار سالجاری برآورد شده است و احتمال تغییر آن وجود دارد.

وی مدت زمان اجرای این طرح را ۲ سال یعنی تا بهار ۱۴۰۲ اعلام کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha