۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84406490
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهرداری بجنورد ۳۰۴ میلیارد تومان مطالبه دارد 

۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲
کد خبر: 84406490
شهرداری بجنورد ۳۰۴ میلیارد تومان مطالبه دارد 

بجنورد-ایرنا- رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی بجنورد گفت: شهرداری مرکز استان ۳۰۴ میلیارد تومان از نهادها و دستگاه‌های مختلف مطالبه دارد که وصول آن از اولویت‌ها است.

یوسف مغروری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری بجنورد برای فعالیت و خدمات رسانی، نیاز به منابع دارد به همین دلیل از دستگاه های اداری انتظار می رود نسبت به پرداخت بدهی خود به این نهاد حساس باشند.

وی افزود: بیشترین میزان مطالبات شهرداری مربوط به دستگاه های دولتی با ۲۳۸ میلیارد تومان، مطالبات نوسازی ۳۶ میلیارد تومان و مطالبات کمیسیون ماده ۱۰۰ با ۱۰ میلیارد تومان است. 

وی با بیان اینکه نبود منابع پایدار برای شهرداری یکی از مشکلات است، گفت: در این زمینه جذب سرمایه گذار می تواند به درآمدزایی کمک کند که رویکرد ما جذب سرمایه گذار و استفاده از منابع این بخش است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی بجنورد گفت: شهرداری بجنورد ۶۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بخش های مختلف از جمله پیمانکاران و بانک ها بدهکار است. 

مغروری با اشاره به بودجه ۴۲۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد در سال جاری خاطرنشان کرد: ۵۴ درصد از این رقم بودجه عمرانی و ۴۶ درصد هزینه ای است و در چهار ماهه امسال ۹۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان درآمد در شهرداری بجنورد جذب شده است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی بجنورد گفت: بر این اساس ۶۹ درصد از درآمدهای پیش بینی شده برای چهارماهه امسال محقق شده است. 

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha