۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84406228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: شهرک‌نشینان صهیونیست هدف مشروع مقاومت هستند

تهران-ایرنا- در پی اعتراف رسانه‌های عبری‌زبان به همراهی شهرک‌نشینان با ارتش رژیم صهیونیستی در قتل عام ملت فلسطین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت که شهرک نشینیان صهیونیست هدف مشروع مقاومت هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه که رسانه‌های عبری‌زبان درباره مشارکت شهرک‌نشینان در قتل ۱۱ نفر از فلسطینیان در کرانه باختری طی ماه گذشته فاش کردند، سند روشنی است بر سطح تروریستی که ملت ما در معرض آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه ارتش رژیم اشغالگر از اقدامات تروریستی شهرک‌کنشینان علیه ملت فلسطین حمایت می‌کند، تأکید کرد که این اعتراف رسانه‌های اسرائیلی حکایت از دست داشتن همه صهیونیست‌ها در هرگونه جنایات علیه ملت فلسطین دارد و نشان می‌دهد که فلسطینان در نوک پیکان سناریوهای صهیونیستی برخاسته از قتل و غصب اراضی و آتش زدن محصولات کشاوزی و حمله و تخریب اموال و دارایی‌ها با هدف اخراج آنها از سرزمینشان قرار دارند.

طارق سلمی تصریح کرد: آنچه مطبوعات عبری زبان در این خصوص فاش کردند نهادهای بین المللی را در مقابل مسئولیت‌هایشان قرار می دهد و وجدان جهانیان باید در برابر این تروریسم بیدار شود.

سخنگوی جهاد اسلامی افزود: ما به عنوان ملت فلسطین با یک اولویت و حق اساسی برای دفاع از خود در برابر این تروریسم قرار داریم، بنابراین شهرک نشینان هدف مشروع مقاومت هستند.

یک پایگاه خبری اینترنتی عبری زبان به تازگی اعتراف کرده که گروه‌های مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌ نشینان صهیونیست در جریان جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در ماه مه گذشته، در یک روز ۱۱ فلسطینی را به قتل رسانده اند.

 این پایگاه خبری افزود؛ رسانه های صهیونیستی کشته شدن ۱۱ فلسطینی در درگیری ‌های ارتش در این روز که در ۵۰ نقطه از کرانه باختری اتفاق افتاد را اعلام کردند اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌ دهد حداقل ۴ فلسطینی در چنین روزی در جریان حملات مشترک ارتش و شهرک نشینان به روستاهای فلسطینی جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha