در آینده نزدیک انقلاب جهانی مستضعفان را شاهد خواهیم بود

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اظهار این که اگر مردم کشورهای مختلف دنیا جنایت حقوق بشری استکبار را بدرستی بدانند، شعار مرگ بر آمریکا جهانی خواهد شد ، گفت : در آینده نزدیک انقلاب جهانی مستضعفان را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به کشف گورهای دستجمعی کودکان و نوجوانان در کانادا، افزود: نقض حقوق بشری  در این کشورها که ادعای حقوق بشری دارند ، با امپراطوری های رسانه ای توجیه می شود.

وی گفت : برخورد با رنگین پوستان و نژاد پرستی نیز از دیگر جنایت حقوق بشری استکبار با محوریت آمریکا است که با نفوذ رسانه ای آنان در کشورهای مختلف خنثی می شود.

امام جمعه ساری همچنین به وجود خادمان گمنام در جامعه اشاره کرد و افزوئد : این  افراد وارسته سعی می کنند کمک ها ، حمایت ها و جایگاهشان علنی نشود ، اما عده ای دیگر در تلاش هستند تا این گمنامان واقعی و راستین را به انحراف بکشانند .

وی افزود : مرحوم بهشتی و مصباح گمنامان واقعی بودند که همواره حمایت از مستضعفان و ارائه خدمات صادقانه به مردم و دفاع از منافع ملی را انجام می دادند و این که امروز دشمنان داخلی و خارجی به این افراد توهین می کنند ، اصلا قابل تحمل نیست.

محمدی لائینی از شورای نگهبان به عنوان یک نهاد خادم گمنام واقعی نام برد و گفت : این نهاد اجازه وارد شدن  افرادی را که صلاحیت نداشته باشند به بدنه مدیریت نظام نمی دهد.

وی افزود : نهاد شورای نگهبان نهاد خدمتگذار و مورد حمایت ولی فقیه است ، البته این که عیب و نقصی هم ممکن است داشته باشد ولی به طور یقین  اشتباهات  آنان به مراتب کم و دلسوزی و دقت آنان بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به واقعه غدیر خم اشاره کرد و گفت : جریان غدیر به عنوان یک جریان الگوی اسلامی باید در همه برنامه های فرهنگی و تربیتی جامعه بویژه در خانواده ها نهادینه شود.

وی افزود : توجه به فرهنگ ولایت پذیری غدیر در خانواده بیش از پیش ضروری است و باید الگوی غدیر و اهل بیت را در خانواده مورد توجه قرار دهیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha