خطوط ۱۱۵ اورژانس فارس ساعاتی مختل شد

۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۱
کد خبر: 84404945
خطوط ۱۱۵ اورژانس فارس ساعاتی مختل شد

شیراز-ایرنا- مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: خطوط ارتباط مخابراتی ۱۱۵ اورژانس فارس شامگاه جمعه مختل شد و این اختلال تا صبح شنبه ادامه یافت.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در مطلب ارسالی روز شنبه از قول «محمدجواد مرادیان»  با اشاره به اختلال در شبکه مخابراتی افزود: این اختلال موجب شد مددجویان دقایقی قادر به برقراری ارتباط با خطوط ۱۱۵ نباشند که با پیگیری فوری اورژانس استان و همکاری سازمان های پشتیبان، این اختلال مدیریت شد.
او با اشاره به پیش بینی های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در این زمینه افزود: در همین راستا پس از آگاهی از وقوع این اختلال، هماهنگی لازم با مراکز پیام ۱۱۰، ۱۲۵ و ۱۱۲ برای ایجاد ارتباط مددجویان از طریق سامانه های یاد شده صورت گرفته و ماموریت های اورژانس از طریق این مراکز دریافت و انجام شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ادامه داد: همزمان برای جابجایی تماس های خطوط ۱۱۵ به مرکز پشتیبان و همچنین خطوط تلفن همراه از قبل پیش بینی شده، با اداره مخابرات هماهنگی لازم صورت گرفت و در نهایت برقراری ارتباط با خطوط ۱۱۵ با جابجایی بر روی خطوط تلفن همراه اورژانس میسر شد.
او اظهار کرد: کسب اطمینان از پایدار شدن شرایط جدید و نبود اختلال برای مددجویان، با فراخوان فوری نیروهای اورژانس، حضور تمامی اعضای تیم مدیریتی اورژانس فارس و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره کل مدیریت بحران استانداری، مخابرات استان، فرماندهی انتظامی استان، آتش نشانی شیراز و جمعیت هلال احمر فارس تا صبحگاه روز شنبه ادامه یافت.
مرادیان ضمن تشکر از تمامی سازمان های همکار و پشتیبان و مردم استان، یادآور شد: با توجه به ارتباط تلفنی و رادیویی سازمان های امدادی و پلیس، در شرایطی که هموطنان امکان برقراری تماس با هر یک از سامانه های سه رقمی امدادی شامل ۱۱۵، ۱۱۰ و ۱۲۵ را نداشته باشند، می توانند برای امدادخواهی با سایر شماره های سه رقمی تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha