۹۳ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری واگذار شد

شهرکرد- ایرنا- همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس ۹۳ واحد مسکونی مناطق شهری و روستایی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری روز چهارشنبه واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در آیین واگذاری مسکن معلولان استان در شهر فرخشهر گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی ۷۱ میلیارد و ۸۹۰میلیون ریال به صورت بلاعوض از سوی بهزیستی به هر مددجو پرداخت شده است.

نرگس عسگری افزود: ۲۲ واحد از این تعداد واحد مسکونی در لردگان، چهار واحد در فارسان، هشت واحد در کیار، پنج واحد در سامان، ۶ واحد در بروجن، ۶ واحد در شهرکرد، ۱۲ واحد در کوهرنگ،۳۰ واحد در اردل احداث است.

وی با اشاره اینکه تعهد احداث مسکن برای معلولان زیرپوشش بهزیستی استان ۸۸۰ واحد مسکونی بود، گفت: با کمک و تلاش خیران، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بسیج سازندگی، قرار گاه خاتم و بنیاد مستضعفان پارسال ۹۷۸ واحد مسکونی برای معلولان استان احداث شد.

عسگری اظهار داشت: در استان حدود ۵۰۰ خانواده دارای ۲ معلولی فاقد مسکن شناسایی شده که طرح تامین مسکن برای مددجویان با خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر و همچنین خانواده‌های دارای سرپرست معلول، است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، تعهد امسال احداث مسکن برای معلولان استان را ۶۷۶ واحد عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۴۲ هزار نفر در استان زیرپوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر را معلولان تشکیل می‌دهند .

۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha