۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84402374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵۰ دستگاه از ناوگان تاکسیرانی شهر همدان فرسوده است

همدان-ایرنا-  سرپرست معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت که از مجموع یک هزار و ۱۰۰ خودرو فرسوده ناوگان تاکسیرانی شهر همدان، ۲۵۰ دستگاه نوسازی شده و ۸۵۰ تاکسی فرسوده و نیازمند نوسازی است.

«میلاد کریمی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزد: تمرکز شهرداری همدان بر حذف خودروی پیکان از ناوگان تاکسیرانی شهر است که برای حذف و نوسازی این خودروها تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای مالکان در نظر گرفته‌ شده است.

به گفته وی، درهمین ارتباط ۷۰ تاکسی پیکان از چرخه حمل‌و نقل دورن شهری همدان حذف و ۵۰ دستگاه باقیمانده نیز به زودی با استفاده از تسهیلات بانکی حذف و با خودروی مناسب جایگزین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ تاکسی جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان اضافه نمی شود، افزود: ناوگان تاکسیرانی شهر همدان دارای سه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو(تاکسی) است که البته این تعداد به لحاظ جمعیت شهری بیش از حد نیاز است.

کریمی در ادامه با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی و حمل و نقل درون شهری همدان در سال جاری، تصریح‌ کرد: نرخ حمل و نقل درون شهری همدان در سال جاری براساس مصوبه شورای شهر، ۳۰ درصد افزایش یافته است.

سرپرست معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان به اجرای طرح نصب کارتخوان در تاکسی های درون شهری اشاره کرده و گفت: دستگاه کارتخوان در ۸۰۰ دستگاه از مجموع ناوگان تاکسیرانی شهر همدان نصب شده که به دلیل عدم استقبال شهروندان برای پرداخت الکترونیکی کرایه و همچنین کمبود برخی قطعات برای تعمیر کارتخوان ها، اجرای این طرح با استقبال خوب تاکسیرانان مواجه نشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha