۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۳۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84401910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری آستارا تیم گل ریحان البرز را گلباران کرد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور برابر تیم گل ریحان البرز به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال شهرداری بندرآستارا و گل ریحان البرز غروب دوشنبه در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به میزبانی شهرداری بندر آستارا در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری بندر آستارا در یک بازی پرگل و یک طرفه، با نتیجه ۶ بر صفر حریفش را شکست داد.

در نیمه اول دیدار، تیم فوتبال شهردری بندر آستارا بازی را هجومی آغاز کرد و حملات زیادی را روی دروازه تیم گل ریحان البرز انجام داد تا اینکه در دقیقه ۱۹، امین حقده بازیکن تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا اولین گل تیمش را به ثمر رساند و در ادامه این نیمه نیز، پژمان ثباتی دیگر بازیکن تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دزر دقایق ۲۲ و ۴۵ موفق شد ۲ گل دیگر به ثمر برساند تا نیمه اول این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم شهرداری بندر آستارا خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت و در این نیمه نیز این تیم به سه گل دیگر دست یافت که ابتدا امین حقده در دقیقه ۸۶ گل چهارم ، عارف اکبری نیز در دقیقه ۹۰ و در وقت های تلف شده این بازی گل های پنجم و ششم تیم شهرداری بندرآستارا را به ثمر رساندند تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر به سود تیم شهرداری بندرآستارا خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را ، مهدی جبرئیلی با کمک های محمود گوهرنژاد و امیر غفوری برعهده داشتند که جواد بیگدلی به عنوان داور چهارم و صادق نوری به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم های شهرداری بندرآستارا و گل ریحان البرز جضور یافتند.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در این دیدار با ترکیب سجاد مسعودی ، محمد آزادطلب ، سعید دلاور، امین حقده ، پژمان ثباتی ، محمدابراهیم رضازاده ، جابر نصیری ، حمید ابراهیمی ، آرمین منفرددوست ، سعید طالبی و جواد آقایی پور مقابل تیم گل ریحان البرز قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال گل ریحان البرز با ترکیب معین قربانی ، سیدعماد قاسمی ، امید جهان بخش ، علی شاهد ، فرید امیری ، احمدرضا دهداری ، ادریس کوچکی ، شاهین باللجایی ، سیدعلی حسینی ، عادل سرشار خرقی و سبحان صفری زاده رو در روی تیم شهرداری بندرآستارا قرار گرفت.

پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۳۸ امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال گل ریحان البرز با ۱۸ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.   

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha