مردم ورامین در سوگ شهادت امام جواد الائمه (ع) مراسم عزا برپا کردند

تهران- ایرنا- همزمان با سالروز نهمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جواد الائمه ع، مردم ورامین روز یکشنبه با اجتماع در مصلای صاحب‌الزمان(عج) و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اقامه عزا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: امام جواد الائمه (ع)، مظهر جود و کرم بوده و بسیاری از مردم، برای رفع گرفتاری‌های خود، به ایشان متوسل می‌شوند و شفاخانه ما در همین مراسم و توسل‌ها است.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: محضر ائمه اطهار، محل توبه به درگاه خداوند است ولی امروز در کوچه و بازار نشانه‌ای از توبه دیده نمی‌شود برخی از افراد با مظاهر علنی فساد، کوچه و خیابان شهر را ناامن کرده‌اند.

وی گفت: برخی از کانال‌های نان به نرخ روز خور و فاسد، در مقابل حرف حقی که در مورد بدحجابی‌ها و وجود فساد زده می‌شود، به دلسوزان توهین می‌کنند و مسوولانی که باید طرفدار حقوق عامه مردم و اسلام باشند، فقط تماشاچی مظاهر فساد شده‌اند و به بهانه آزادی، نسبت به هتاکان دین و فرهنگ اصیل ایرانی بی تفاوت‌اند که امید می‌رود این بی‌تفاوتی در دولت بعد برطرف شود.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد در خصوص برخی از آرای شبهه ناک در انتخابات شورای اسلامی شهر بیان کرد: برخی در این انتخابات به وظیفه خود در صیانت از آرای مردم به درستی عمل نکردند و از گوشه و کنار می‌شنویم که برخی‌ برای انتخابات چهار سال دیگر، پول خرید رأی را کنار گذاشته اند، اما اینبار کور خوانده اند و امیدواریم مجلس برای انتخابات شوراها تصمیمی عاجل و کامل بگیرد.

سی‌ام ذی‌القعده سالروز شهادت امام جواد(ع) است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha