کرونای دلتا تهدیدی جدی برای سلامتی عموم مردم است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ویروس کرونای دلتا تهدیدی برای سلامتی عموم مردم است از این رو مقابله با سویه جدید این ویروس نیازمند همکاری بیشتر مردم برای رعایت موازین بهداشتی است.

«نورالدین فرزادی‌پور» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رعایت مسایل بهداشتی و فاصله اجتماعی، دوری از اجتماع برای مقابله با موج پنجم ویروس کرونا ضروری است.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا همه دستگاه ها و دست‌اندرکاران درصدد هستند تا به نحوی با همراه سازی مردم شرایطی را به وجود بیاورند که میزان ابتلا به این ویروس کاهش یابد و به مقابله منطقی با این موج بپردازند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: هم اکنون شهرستان سرپل ذهاب از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا در وضعیت نارنجی است اما این  موج جدید نگرانی‌هایی را به وجود آورده و نیازمند همراهی و همکاری و احساس مسوولیت مردم است تا بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

فرزادی‌پور اضافه کرد: برای حفظ آرامش و انجام تکلیف اجتماعی، باید پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، مدیریت دورهمی ها و دوری از مراودات اجتماعی را رعایت کنیم.

وی افزود: اجازه ندهیم به خاطر منافع و مصالح شخصی منافع و مصالح عمومی مردم تهدید شود چون تنها با اقدام های دولتی و بخشنامه مقابله با کرونا صورت نمی گیرد بلکه اقدام ها، زمانی موثر و نتیجه بخش است که مردم رعایت کنند.

فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: بیشتر مردم با سهل انگاری ماسک نمی زنند و بازار گردی می کنند و کسبه خدمات می دهند و غافل از اینکه با چنین شرایطی اگر وضعیت قرمز شود محدویت ها اعمال می شود و این در شان مردم نیست.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha