۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84399921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شانزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر کردستان برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: شانزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان با مشارکت اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی فعال با حداقل سه سال سابقه فعالیت، شهریورماه سال جاری همزمان با هفته تعاون برگزار می‌شود.

برهان صلواتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بر مبنای فرآیند تعریف شده در سامانه جامع و هوشمند تعاون، تعاونی‌ها اطلاعات شرکت را در سامانه مذکور به روز رسانی کرده و  پرسشنامه ویژه شناسایی و انتخاب تعاونی‌های برتر را تکمیل کنند.

وی افزود: داوری و انتخاب تعاونی‌های برتر استانی و ملی به صورت کاملا الکترونیکی توسط داوران منتخب استانی انجام می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تعاونی‌‎هایی که ۶۵ امتیاز به بالا را کسب کنند به عنوان برتر استانی و تعاونی‌هایی که بیش از ۸۰ امتیاز را کسب کنند به عنوان برتر ملی انتخاب و برای شرکت در جشنواره معرفی خواهند شد.

وی بیان کرد: مهلت ورود، بروز رسانی و تکمیل اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون تا تاریخ ۲۷ تیرماه تمدید شده و از تاریخ ۲۸ تیر تا چهار مردادماه داوری، انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر انجام می‌شود.

صلواتی مشارکت تعاونی‌های استان در ورود و بروز رسانی اطلاعات را مناسب ارزیابی کرد و از مشارکت فعال تعاونی‌های شهرستان‌های قروه، بانه و بیجار قدردانی کرد.

یک هزار و ۸۴۰ تعاونی در استان کردستان فعال بوده که ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha