نوجوان کهگیلویه و بویراحمد قهرمان رقابت های دوومیدانی کشور شد 

یاسوج - ایرنا - دبیر هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محمدرضا ضیایی پرتابگر دیسک رده سنی نوجوانان این استان در رقابت های  دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی توانست مقام نخست را کسب کند.  

بهنام طباطبایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت ‌های دوومیدانی پسران قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مواد مختلف و رده سنی نوجوانان با حضور ۲۵ استان در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد. 

وی افزود: محمدرضا ضیایی عضو تیم دوومیدانی پسران رده سنی نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در ماده پرتاب دیسک است. 

نایب رییس هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ضیایی در این دوره از رقابت ها با پرتابی به طول ۵۶ متر موفق به کسب عنوان  نخست و نشان طلا شد. 

طباطبایی عنوان کرد: حسین رشمه کریم از تهران نیز در ماده پرتاب دیسک با پرتابی به طول ۵۲ متر و ۴۸ سانتیمتر مقام دوم را تصاحب کرد و علی رجبی از خراسان رضوی با پرتابی به طول ۴۶ متر و هشت سانتیمتر به عنوان سوم دست یافت.  

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در بخش تیمی این دوره از رقابت ها مقام نهم را بدست آورد. 

طباطبایی گفت: تیم های کردستان، گلستان، یزد، چهارمحال و بختیاری، تهران، خراسان رضوی، همدان و زنجان نیز در این رقابت ها به ترتیب عناوین اول تا هشتم را تصاحب کردند. 

وی اظهار داشت: افراد برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی دوومیدانی پسران رده سنی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت می شوند. 

طباطبایی افزود: رقابت های دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا ویژه پسران مهرماه امسال در کشور کویت برگزار خواهد شد. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha