سهم‌خواهی مشارکت کنندگان در انتخابات عملی نکوهیده است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با سلامت برگزار شده و رئیس جمهوری منتخب باید با جدیت برای سامان امور و حل مشکلات به میدان بیاید و هرگونه سهم‌خواهی مشارکت‌کنندگان در انتخابات امری نکوهیده است.

حجت الاسلام سید«علی حسینی پور» در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه خمین، افزود: آحاد مردم باید در برهه زمانی کنونی احساس تعهد و وظیفه کرده و دولت منتخب را در انجام تکالیفش یاری رسانند و شرکت کنندگان در انتخابات باید با تاسی به مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب ایثارگرانه در کنار دولت باشند.
وی با اشاره به اینکه اتفاقات کشور افغانستان نتیجه اقدامات آمریکا، انگلستان و اسرائیل است، بیان کرد: ایران برای حل مسایل این کشور اقداماتی را آغاز کرده و انتظار می‌رود نتیجه خوبی حاصل شود.
حجت الاسلام حسینی‌پور گفت: دولت آمریکا نیروها و تجهیزاتش را پس از ۲۰ سال از افغانستان خارج کرد و این اتفاقی مبارک است.
وی با اشاره به فرا رسیدن اول ذیحجه سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) بیان کرد: ساده بودن این ازدواج باید الگویی برای ازدواج در جامعه  باشد.
امام جمعه خمین تاکید کرد: بالارفتن سن ازدواج در جامعه عواقب وخیمی از جمله گسترش فساد را به همراه دارد و  سختگیری خانواده‌ها برای ازدواج جوانان منجر به کم شدن میزان ازدواج شده است که باید برای آن چاره کرد.
حجت الاسلام حسینی‌پور با اشاره به سالروز واقعه گوهرشاد و روز حجاب و عفاف، گفت: رعایت عفاف و حجاب نقش مهمی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد و باید نسبت به فرهنگ‌سازی آن اقدام شود.
وی با اشاره به مشکلات برق، آب و کالاهای اساسی در کشور ادامه داد: پرهیز از اسراف و مصرف بهینه وظیفه تمام اقشار جامعه برای حل این مشکلات است.
خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha