۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84397419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ موسسه خیریه محکم در کشور فعالیت دارد

۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبر: 84397419
۳۵ موسسه خیریه محکم در کشور فعالیت دارد

بروجرد - ایرنا - مدیر عامل موسسه خیریه محکم گفت: ۳۵ موسسه خیریه محکم در کشور فعالیت دارد و خدمات ارزنده‌ای به کودکان با ناهنجاری های مادرزادی ارایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا "صلاح الدین دلشاد " روز پنجشنبه در آیین افتتاح موسسه خیریه محکم در بروجرد که در سالن همایش های فرمانداری برگزار شد، افزود: موسسه محکم موسسه ای است که با هدف حمایت از کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی فعالیت دارد و خدمت به مردم ایران افتخاری است که تلاش شده تا با اقدامات درمانی رایگان به خانواده هایی که این مشکل را دارند خدمت شود.
وی اظهار داشت: با توجه به کم بودن جراحان اطفال در کشور تلاش داریم تا تعدادی  بخش جراحی اطفال به درخواست دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی کنیم.
مدیرعامل موسسه خیریه محکم بیان کرد: در هر موسسه با تشکیل یک هیات مدیره برنامه ها پیگیری و خدمات به کودکان بیمار به صورت رایگان ارایه می‌شود. 
دلشاد اضافه کرد: موسسه محکم قرار است در بروجرد کلینیکی راه اندازی کند و ۲ روز در هفته از جراحان اطفال درخواست می شود تا کودکان نیازمند را ویزیت و جراحی کنند.

وی ادامه داد: خداوند متعال اجر بزرگی برای خیرین قائل شده است و هر کس در هر حرفه و سمتی که می باشد باید با افتخار به نیازمندان کمک کند، کمک به بیماران نیازمند و خانواده های آنان اجر دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha