میز خدمت یک برنامه منسجم برای تسریع در کارهای مردم است

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات استانداری کرمانشاه هدف از راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی مختلف را تسریع در کارها و حل مشکلات مردم دانست و گفت: این روند از سوی دیگر از سرگردانی مردم در مراجعه به ادارات و اتاق های مختلف جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام «عبدالله عزیزی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر روز یکی از مدیران ستادی استانداری در میز خدمت استانداری حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک پیگیری های لازم را به منظور سرعت بخشیدن به کارهای مردم انجام خواهند داد.

مدیرکل دفتر شکایات و بازرسی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: ما همواره از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته ایم که طبق تاکیدات و برنامه های کاری مدیریت ارشد استان، نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

حجت الاسلام عزیزی گفت: میز خدمت یک برنامه منسجم و هدفمند برای تسریع در کارهای مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعه به ادارات است لذا مدیران باید در راه اندازی میز خدمت در ادارات خود توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم استان همواره در برنامه ها و مراسمات مختلف تعصب و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند لذا ما باید قدردان تلاش های این عزیزان باشیم و توان خود را برای حل مشکلاتشان بکار گیریم.

گفتنی است حجت الاسلام عزیزی؛ مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات استانداری فردا پنجشنبه هفدهم تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در محل میز خدمت استانداری حضور پیدا می کند و از نزدیک پیگیر تسریع کارهای مردم خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha