حجت الاسلام «عبدالله عزیزی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر روز یکی از مدیران ستادی استانداری در میز خدمت استانداری حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک پیگیری های لازم را به منظور سرعت بخشیدن به کارهای مردم انجام خواهند داد.
مدیرکل دفتر شکایات و بازرسی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: ما همواره از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته ایم که طبق تاکیدات و برنامه های کاری مدیریت ارشد استان، نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.
حجت الاسلام عزیزی گفت: میز خدمت یک برنامه منسجم و هدفمند برای تسریع در کارهای مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعه به ادارات است لذا مدیران باید در راه اندازی میز خدمت در ادارات خود توجه ویژه داشته باشند.
وی اضافه کرد: مردم استان همواره در برنامه ها و مراسمات مختلف تعصب و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند لذا ما باید قدردان تلاش های این عزیزان باشیم و توان خود را برای حل مشکلاتشان بکار گیریم.
گفتنی است حجت الاسلام عزیزی؛ مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات استانداری فردا پنجشنبه هفدهم تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در محل میز خدمت استانداری حضور پیدا می کند و از نزدیک پیگیر تسریع کارهای مردم خواهد بود.
نظر شما