صحت انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین تایید شد

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان ورامین گفت: صحت ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین توسط هیات نظارت تایید شد.

حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از بررسی اعتراضات و شکایات تعدادی از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، صحت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات نظارت شهرستان مورد تایید و به فرمانداری ورامین ابلاغ شد.

وی گفت: پس از بررسی نهایی اعتراضات و شکایات برخی از نامزدها، محمد شیرکوند با ۹۹۸۰ رأی، جعفر اردستانی با ۸۴۲۵ رأی، سیدرضا احمدی با ۸۱۰۲ رأی، قاسم پاچیده با ۷۰۰۹ رأی، ابوالفضل جعفری با ۷۹۷۹ رأی، احمد خانی با ۶۸۹۱ رأی، امید شیرکوند با ۶۷۸۴ رأی، محمدحسن فرجی با ۶۶۵۶ رأی و محمد وصالپور با ۶۵۸۱ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: همچنین حسین النچری با ۶۵۵۸ رأی، امیر بی‌لی‌جی با ۶۵۳۵ رأی، فتح الله فرجی با ۶۴۳۳ رأی، زهرا هداوند میرزایی با ۵۹۴۸ رأی، حامد رستمی با ۵۶۴۸ رأی و حسن حبیبی با ۵۶۱۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل ششمین دوره شورای شهر ورامین از سوی مردم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در اجرای بند ۲ ماده ۷۳ آیین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر چنان‌چه هر یک از نامزدهای انتخاباتی در حوزه  شهر به صحت برگزاری انتخابات معترض هستند به هیات نظارت استان مستقر در استانداری تهران اعلام کنند.‌

شورای اسلامی شهر ورامین ۹ عضور دارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha