۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84392486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت‌نفت آبادان با سه غایب از نساجی مازندران میزبانی می‌کند

آبادان - ایرنا - مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: سه بازیکن ما برابر نساجی مازندران سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

علی فیروزی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز سه‌شنبه هفته جاری در حالی به مصاف نساجی مازندران خواهیم رفت که برای کسب سه امتیاز امید زیادی داریم.

وی افزود: کسب سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم است زیرا به دنبال صعود در جدول رده‌بندی و قرار گرفتن در بالای جدول هستیم و برابر نساجی حق اشتباه بازی کردن را نداریم.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: رحیم زهیوی، احمد اهل‌شاخه و مهدی زبیدی به دلیل مصدومیت سه بازیکن غایب تیم در دیدار برابر نساجی مازندارن هستند ولی دیگر بازیکنان از هر لحاظ آماده حضور در ترکیب هستند.

فیروزی بیان کرد: نساجی برای فرار از سقوط برابر ما به میدان می‌آید و چیزی برای از دست دادن ندارد، در آن سو ما برای تداوم پیروزی‌های اخیر بازی می‌کنیم تا نتایج ضعیف گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: تمرین تیم را با توجه به شناختی که از حریف داشتیم پیگیری کردیم که در صورت انجام تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی کسب سه امتیاز این دیدار دور از دسترس نیست.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز سه‌شنبه هفته جاری از هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است.

صنعت‌نفت آبادان با ۳۲ امتیار در رده نهم جدول و نساجی مازندران نیز با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha