۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84390518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احیای حقوق عامه برای دستگاه قضایی در اولویت است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: احیای حقوق عامه و سلامت فضای عمومی جامعه در اولویت دستگاه قضایی است و با انتصاب ریاست جدید، تحول ساختاری در این قوه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت:مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه و تقویت و گسترش آزادی‌های مشروع مردمی، مهم است و تاکید ریاست جدید قوه قضاییه بر علنی بودن دادگاه‌های مبارزه با فساد قابل تقدیر و از جمله حقوق عامه، سلامت اداری و سلامت فضای عمومی جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: انتخابات امسال حماسه ملی بود که در امنیت، سلامت و مشارکت مقبول برگزار شد و علیرغم نقشه‌های تروریستی، هیچ‌گونه حادثه‌ای رخ نداد و مردم با آسودگی در سرنوشت کشور خود مشارکت کردند.

وی بیان کرد: اگرچه تبلیغات دشمن، مشکلات اقتصادی، ضرب و شتم رای دهندگان در خارج از کشور در میزان مشارکت موثر بود اما مردم جدا از صف‌ها و احزاب سیاسی حماسه آفریدند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: با برگزاری انتخابات و نقش‌آفرینی مردم، امروز نوبت منتخبان است که به عهد خود وفا کرده و با خدمت صادقانه و شفافیت در عملکرد از مردم نجیب ایران قدردانی کنند.

به گفته  حجت الاسلام حسینی، مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و مدیران با پذیرش مسئولیت باید تنها به دنبال خدمت‌گذاری باشند.

امام جمعه ساوه با اشاره به وجود برخی ساخت و سازهای مسکونی در حواشی شهر ساوه که در ایام اخیر احداث شدند، گفت: لازم است در این خصوص مسئولان رفتاری ملایم نسبت به قانع کردن افکار عمومی، ضمن رعایت قانون و حمایت از افراد محروم و کم‌درآمد داشته باشند.

حسینی افزود: از دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی انتظار می‌رود با کارها و اقدامات برنامه ریزی شده و فعال، مانع گسترش فحشا و ابتذال شوند. 

امام جمعه ساوه با بیان اینکه شایسته‌گزینی در انتخاب و انتصاب مسئولان تکلیف ملی و شرعی و قانونی همگانی است، گفت: اعضای شوراها در انتخاب شهرداران، ریاست محترم جمهور و مجلس شورای اسلامی در برگزیدن وزرا باید به تخصص و کاردانی و تعهد و تدین و روحیه انقلابی و مردمی بودن و جوان گرایی توجه کنند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha