آمریکا از سیاست «فشارحداکثری» به «مهارحداکثری» رو آورده است

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: آمریکای درمانده از سیاست فشار حداکثری در قبال ایران به مهار حداکثری روی آورده و به دنبال اجماع سازی کشورهای اروپایی با اهداف خود، برای آسیب رساندن به ایران اسلامی است.

حجت الاسلام «سیدحسین حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، اظهار داشت: آمریکایی ها می خواهند با تحریک آژانس هسته ای و لابی‌گری با اسرائیل، دسترسی بیشتری به تاسیسات هسته ای ایران برای سنگ اندازی پیدا کنند و با معطل نگهداشتن ایران و توافق موازی، کار خود را پیش ببرند.

وی افزود: از رئیس جمهور منتخب و دولت آینده درخواست و انتظار داریم که با اقتدار و قاطعیت انقلابی، پاسخ گستاخی های آمریکا را با هوشمندی بدهد.

امام جمعه شهرستان پردیس با تاکید بر توانمندی ایران اسلامی در ساخت واکسن کرونا، اظهار داشت: مقام معظم رهبری واکسن داخلی را تزریق کردند تا پیام قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به همه برسانند و ایشان با توجه به شرایط سنی می توانستند واکسن خارجی تزریق کنند اما به توانمندی داخلی اعتماد کردند.

حسینی با اشاره به رژه نظامی در عراق که عصبانیت آمریکا را به دنبال داشت، توضیح داد: آمریکا از این حرکت به قدری عصبانی شد که به مقر نیروهای حشدالشعبی حمله کرد و چندین نفر را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه آمریکا توان مدیریت بحران در کشور خود را ندارد، اظهار داشت: ساختمان ۱۲ طبقه در آمریکا فروریخت و ۱۵۰ نفر زیر آوار ماندند و نتوانستند این بحران را مدیریت کنند و ما چگونه باید معطل آمریکایی باشیم که برای مدیریت بحران در کشور خود مشکل دارد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به شرایط بحرانی افغانستان که توسط آمریکا ایجاد شده است، بیان کرد: تمامیت ارضی افغانستان باید حفظ شود و این کشور باید از دست اندازی کشورهای دیگر دور بماند، ناآرامی های افغانستان توسط آمریکا مسائل پشت پرده زیادی را به همراه دارد.

حسینی همچنین گفت: چهارشنبه ۱۶ تیر ماه آغاز هفته فرهنگ مالیاتی است و در این راستا با توجه به تحریم ها، بیماری کرونا، تورم و مشکلات اقتصادی اداره امور مالیاتی هوای مودیان ضعیف را داشته باشد و به وظیفه خود در دریافت مالیات از سرمایه دارانی که آسیب اقتصادی ندیدند و اوضاع اقتصادی مناسبی دارند به خوبی عمل کنند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبری به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، اظهار داشت: رهبری انتخبات ۱۴۰۰ را حماسه دانستند و فرمودند حضور مردم در این انتخابات حماسه ای بزرگ بود که نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و آرای باطله نیز حکایت از پای نظام بودن مردم بود که هیچ یک از داوطلبان را واجد شرایط ندانستند اما با حضور خود نظام را تایید کردند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: کاری نکنیم که این حماسه کم رنگ شود، دشمن با تمام قوا در پی جداسازی مردم از نظام است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha