آزمون کنکور سراسری در کرمانشاه با نظارت بهداشتی برگزار می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ با نظارت بهداشتی ناظرین این دانشگاه در حال انجام است.

دکتر «ابراهیم شکیبا» روز جمعه به ایرنا افزود: آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور به مدت چهار روز و از نهم تا دوازدهم تیر ماه در ۳۴۴حوزه در استان کرمانشاه در حال برگزاری است.  

وی اظهار داشت: در همین راستا و برای رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، این آزمون ها با نظارت و کنترل کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.  

شکیبا گفت: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با مسوولین حوزه ها پیش از برگزاری آزمون بر امر نظافت و گندزدایی حوزه ها، وضعیت تهویه، چیدمان و فاصله صندلی ها، وجود محلول های ضدعفونی کننده دست، استفاده داوطلبان و عوامل اجرایی از ماسک، جلوگیری از تجمع داوطلبان در هنگام ورود و خروج از حوزه های امتحانی و کنترل میان وعده غذایی توزیع شده بین داوطلبان نظارت های لازم به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، رقابت ۴۳ هزار و ۹۶۸ داوطلب کنکور سراسری در پنج رشته هنر، ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجه از روز چهارشنبه ۹ تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۸ حوزه اصلی ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه آغاز شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha