۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84390248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اتحاد بازیکنان والیبال نشسته ایران مثال‌زدنی است

اصفهان - ایرنا - ملی پوش اصفهانی والیبال نشسته ایران گفت: اتحاد و دوستی بازیکنان تیم مثال‌زدنی است که به موفقیت در پارالمپیک توکیو کمک می کند.

محمدرضا سبحانی‌نیا، روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: رفاقت و ارتباط خوبی که بازیکنان فعلی در تیم ملی دارند نسبت به دوره‌های قبل بیشتر و بهتر است که بی شک در دستیابی به مدال آوردگاه المپیک، موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی در تهران در حال سپری شدن است. افزود: اردوهای تیم ملی والیبال نشسته وضعیت خوبی دارد و زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز فراهم شده است.

این ملی پوشِ معلول افزود: اردوهای برگزار شده بسیار سنگین و فشرده بوده است، به طوریکه حتی در زمان استراحت که بازیکنان به شهرهایشان بازمی گردند تمرینات آماده سازی انفرادی ادامه دارد تا عملکردها بهبود یابد.

سبحانی‌نیا درباره بازی‌های تدارکاتی اضافه کرد: بر اساس آنچه اعلام شده در هفته‌های پیشِ رو اردوی تدارکاتی مشترک با تیم ملی روسیه و به احتمال زیاد در جریان آن چهار بازی دوستانه با این تیم خواهیم داشت.

وی افزود: روسیه قهرمان قاره اروپا که در کنار 'بوسنی و هرزگوین' حریفان قدرتمندی برای کشورمان بوده‌اند، بی شک در پارالمپیک توکیو حرف زیادی برای گفتن دارند، بنابراین رقابت دوستانه با این کشور، در بهبود وضعیت تکنیکی و تاکتیکی ایران موثر است.
ملی پوش اصفهانی والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو درباره حریفان قوی ایران در آن آوردگاه گفت: از آنجا که مسابقات ضربدری را در توکیو حذف کرده اند بنابراین تمامی تیم‌ها می‌توانند برای ما خطرناک باشند، از این رو باید با بیشترین توان و انگیزه به میدان رفت.

المپیک تابستانی ۲۰۲۰ که قرار بود از تاریخ ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰ (۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شود به دلیل همه گیری بیماری کووید-۱۹ به سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) موکول شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha